7.22.2011

Artist Market at AKARENGA

















バタバタしすぎてご報告が遅れてしまいましたが、
本日横浜の赤れんが倉庫のアーティストマーケットが本日より始まりました。
忙しく過ぎた初日(搬入日)でした。
会場が赤れんが倉庫ということもあり、平日にしては沢山の人が
心地よい風の中、会場に足を運んでくれました。

今回もtencoさんと共同制作した作品を展示即売しております。
テーマは「出かけたくなるアクセサリー」コサージュ、ターバン、
首飾り、鞄を中心に制作しました。
お時間ございましたらお誘い合わせの上ご来場ください。

期間:7月22日(金)、23(土)、24(日) 11:00 - 18:30
会場:横浜赤れんが倉庫・1号館・クリエーターズブース

It is a little late to write about it because of my busy days, but Artist Market at AKARENGA has started. Today is the first day of it.
I think the reason why there were a lot of people even it was weekday is the location of AKARENGA which has nice atmosphere and beautiful appearance. I love there very very much too. Especially today a fresh wind was blowing.

I worked with tenco again. We made some corsages, turbans, Necklaces and bags together.
We hope our works make going out of somebody happy and fun.
Don't miss it!!

time : July 22 FRI. 23 SAT. 24 SUN 11:00 - 18:30
place : Yokohama AKARENGA

0 件のコメント:

コメントを投稿